Manspiller

Det är en så tokskön chargång här på jobbet:

En av min kollegor är väl ett snäpp över femtio (kollega nr 2)... I våras, fick han sitt femte barn... (tror jag det är).
Vi diskuterade barn, produktion och dna-fel.

Kollega nr1:  P-piller-barn är det oftast fel på.
Jag: Jasså? hur menar du nu?
Kollega nr1: Jaaa... om det är nå fel på njuren eller att man blivit skelletsvag så kan man ge sig fan på att det är ett p-piller-barn.
*skratt*
Kollega nr1: Och du, kollega 2.. det finns något som heter P-Piller. Det ska förhindra fortplantningen, har jag hört. Vet du vad det är?
Kollega nr2:  Ja, jag vet! Jag har käkat dom hela tiden.

Jag trivs!*ler*


Kommentarer
Postat av: Anna

Den var bra =)

2009-08-26 @ 15:20:21
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHA!



Vad gällande hinna med alla saker.. Gör det du känns vettigast att göra just då/eller måste göras. Klart alla fattar att ni har mkt. Ni renoverar och har köpt ett hus. Om två saker infaller på samma dag brukar jag tacka ja till den inbjudan som kom först. Jag hyllar planeringen!



Kramar till dej

2009-08-27 @ 23:34:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0