Många dopp i plurret blev det :-)

oj oj oj
Badkruka?
Jag?
Nej, du måste skämta?
Jag badade ju flera gånger om :-)

Det var fler än jag som var lite yra i bollen och tyckte att det var varmt och skönt i vattnet, kring ett tiden, på Jonas 25års fest! Jippie. 27 grader.. då får man inte klaga :-P
Kolla in Hannahs min, när gråsälen/sjövalen kastar sig ut, likt ett svanhopp i det blöta.



Vi hoppade och hoppade och hoppade :-)
I och upp, i och upp, i och upp igen...


Jag fann det väldigt roande att tävla med mig själv, om att försöka gränsla med palmen.
Jag lyckas!!



Har vi hoppat klart nu??

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...



Några till hopp :-P


Micke, den bruningen, är i en annan liga vad gäller tanningen (läs täningen). Tänkte göra bilden svartvit först för att ni skulle slippa bli bländade av oss blekfisar. Men Micke försvann helt ut bild...( i svartvitt format) haha
Så jag tänker minsann vara en sann vän och faktiskt låta honom glänsa lite.
Flickor, han är singel! :-P

Kommentarer
Postat av: Hanna

din baddräkt var ju döläcker!

2009-08-23 @ 21:57:13
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack Hanna!

Direktimporterad från London :-P

2009-08-23 @ 23:32:10
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha lina då!! ja jag ser ju ut att vilja fly för kung o fosterland, men näe, ingen sjöval heller!! toka!! =) Vill däremot gärna ha alla de där bilderna fårn kvällen!!

Ut o leva vildmarksliv igen!

pussen!!

2009-08-24 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0