Lessen asså´

Men det går inte att publicera några bilder :-(
Jag som äntligen kunnat ta mig tid till att sitta och dona lite.
Aja.. en annan gång.


I helgen är det fullt upp, som vanligt. Ledsen att behöva tacka nej till så mycket :-( känns inge bra.. *klump i magen*
Vill ju göra allt, med alla. Speciellt träffa tjejerna från Uppsala och fira Saras 25år! *saknar er* Men det är för mycket nu.
Det känns på något vis som om att jag har pannan mot en vägg och jag trycker den långsamt framåt med stor kraft.
När ska man få tid till allt?
Hjälp!
Seriöst, hur gör man?


Grattis på Födelsedagen Sara!!
Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska ni göra då? Kramis

2009-08-26 @ 22:22:14
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: sara

Tack Lina! Saknar dig, vi kan den helgen vi pratade om! Boka inte in något annat nu... kram

2009-08-27 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0