Jag vill bara gråta

Detta händer inte!!?

Jag vill slita mitt hår, kasta spackelspaden, färgburken och rollern all världens väg. och sen sätta mig ner och gråta. Alla timmar jag lagt ner, alla minuter jag kunnat gjort något vettigare... typ umgåts med min underbara familj! Nej nej, jag har slitit till tusen i detta jäkla rum. Å se resultatet!!!

Högst upp längs med tapeten har det blivit mörka våta fläckar... :-( Folk har sagt att det är limmet som inte torkat och att vi ska ha tålamod. MEn idag fick det var adroppen. Jag ringde till affären där vi köpt allt och bad om hjälp. Tapeten är tokdyr och vi har verkligen inte råd att köpa fler av samma sort.
HJÄLP!! som sagt.. vill bara slita mitt hår. Imorrn ska jag till affären med bildbevis. Hoppas för mitt hjärtas skull att dom kan ersätta felet som blivit.

Vill bara förtydliga att vi gjort allt enligt anvisningarna. limmat på väggen och sen satt på tapeten. Och det är inte lim utanpå tapeten.







Tack Hanna och Emil för att ni kom och förgyllde vår eftermiddag :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gråter med dig vännen. Som du har kämpat för att först "få" köpa denna och sen underarbetet. Jävlar om affären inte fixar detta!!!! Grrrrr Kramar

2009-08-05 @ 22:19:51
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Va tråkigt! Hoppas du får hjälp att fixa till det!

Hur står det annars till? Trivs bra i hus antar jag =)

Skulle ni vara hemma något den 20-23 augusti? Då är vi ju i Norrtälje en sväng.

Hoppas allt är bra! Massa kramar!

2009-08-09 @ 09:12:26
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0