Pillertrams

Såhär hade jag velat se ut idag... men nej.


Det ena ställde till det andra så det bara blev pannkaka av alltihop.
Ska försöka köra lite egna mag och rygg övningar här hemma istället.
Men det är ju aldrig samma sak som att stå och svettas och hoppa på brädan tillsammans med andra i grupp :-)

Jag har ju börjat käka piller nu för att ämnesomsättningen är taskig. Egentligen är jag emot allt vad piller är för något.
Man ska må som man mår..
inte bli lurad att må någonting annat.
 Lura kroppen kan aldrig vara bra.
Men nu eftersom att jag har trillskats med vikten
sen Elliott föddes så sökte jag hjälp.
Så nu är allting utrett och jag har snart
knaprat gul-och-blå- tabletter i snart en vecka.
Efter bara första tabletten kände jag en enorm muntorrhet.
Det känns som om att det dammar i käften när jag andas. Hua.
Så får vi se då... om två veckor ska jag ha loosat 2 kilo
 annars måste dosen ökas.
Det är en jäkligt lång biverkningslista som inte ser alltför spännande ut. Men så länge jag bara känner muntorrheten är det heeelt ok :-D


Lisa liknar mig vid denna spelivink.
Muntorrhet var det ja...





Å den här för gamla goda tiders skull :-))


Kommentarer
Postat av: Micaela

Man får se det som att tabletterna inte lurar kroppen utan hjälper kroppen på traven. Hoppas det gör nytta!! Glöm inte borsta tänderna extra noga!!!

2009-04-20 @ 22:22:06
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: hannah

Okej Lina, du är ju inte inom vården så kan ju säga att vissa piller är välbehövliga ;).. äter inte jag mina skulle inte Elliott ha ngn faster att köra med när jag är hemma, eller ja, skulle ju inte vara hemma överhuvudtaget.. ;) Så jag gillar ideen med piller, iaf mina!



Men har du fått pillren utskrivna av en läkare? gula o blå.. lät ju lite skeptiskt..

pussen!

2009-04-21 @ 01:33:14
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det funkar. Du får dricka mycket vatten! Kramar

2009-04-21 @ 06:50:49
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

det är ju bra på det sättet att du dricker vatten. för det är superduper för kroppen! :)

2009-04-21 @ 08:23:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Jovisst är det bra att dom finns.. och som Hannah som absolut måste äta sina piller. DOM ÄR BRA PILLER!!! :-) men sålänge man klarar sig utan dom är det väl bra i längden.. så tänker jag...

:-)

2009-04-21 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0