Känslostorm

Jag är mitt i en känslostorm. Varenda känsla som kommer inpå mig känner jag gånger 2 om.

Det är lite att ta i när jag får gåshud av Postis Pär (barnprogram på tv4+) när han får en vän att stanna i staden som polis genom att ordna en fest åt honom med alla hans vänner. Vännerna berättar hur mycket han betyder för dom osv.
Jag e enormt blödig!

"Postis Pär nynnar glatt
när han kör till byn med sin katt
Nu hörs fågelsången
just i soluppgången
Då e Pär en riktigt lycklig man"
"
Kanske han tittar in
med ett knack, pliiiing
brev i dörren diiiin"

Eller när man känner moderskänslor för den lilla leopardungen i Ryssland som blivit bortrövad. Lilla stackare.

Sen att jag ryser gånger 100 när jag pratade med Mamma Sparris igår, det är kankse inte så konstigt.  Everyting is so wonderful about a newborn baby!! Jag rös ända upp i ansiktet när hon berättade om värkarna, förlossnignen och deras lilla prinsessa. Är så glad att jag ska få uppleva det igen :-)

Lukter, ord, saker, solsken, leenden, känslor och väldigt små ting i övrigt ger mig rysningar. Vad är det med mig? Varför är jag så känslig?

Kommentarer
Postat av: Hille

r du gravid??:p tänkte eftersom du är blödig OCH ska uppleva förlossningen igen:-D

2009-04-30 @ 20:56:53
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer med Hille, gravid igen? Kram

2009-05-01 @ 00:05:06
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Sara

Måste ju erkänna att man blev lite nyfiken nu Lina... säger man A får man säga B ;)

2009-05-02 @ 08:55:15
Postat av: Bettina

men men vad är det här då?? Blir det Ramlösa för dig på lördag, hahahaha

KRAMAR

2009-05-02 @ 12:14:09
Postat av: Micaela

Jisses!! Är du gravid?!?!?! =)

2009-05-02 @ 14:21:08
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0