Förlåååt

Förlåååt min trogna läsare för att jag varit så oaktiv denna vecka.
Jag har tok mycket att göra på jobbet och känner mig hängig. Förkylning på g och vill vara kry till i helgen... så jag har slocknat tidigt om kvällarna. Har faktiskt prioriterat att sova framför tvätt, dator, tv och sambo. Känns inge vidare.. men otroligt nödvändigt.
För idag börjar vår årliga uppland- runt- påsk- tripp. Första anhalten är Hallstavik och Elliotts mormor, där även Elliotts farfar med familj är inbjuden. Imorgon far vi iväg till Storvreta för att lämna av vår son och vidare till Almunge för att fira Lisa på hennes 25 års dag. Lördagen kommer vi att spendera i Storvreta och Söndagen hos Jonas mormor i Norrtälje.

Det var någon här på jobbet som tyckte att det skulle bli skönt med en ledighet med lugn och ro. Det är allt annat än vad vi kommer att få det.
Men jag har ju tagit det lugnt hela veckan och laddat batterierna för det här.. så PÅSKEN HERE WE COME

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!
Njut av fjunet och dunet, godis, ägg och shot
Ät så länge du tycker det är gott!! :-)

Måste bara dela med mig av min vardag här på jobbet. Det går inte en timme utan skratt. Så jag känner att jag absolut har hamnat på rätt ställe :-)

Jag, efter lite strul med faxen:
- Det här med fax måste ha varit en fluga.
Min rumskollega John:
- Va, var det ingen fax?

Jag skrattar än idag åt det (ljudligt).. men ingen annan fattar varför... jag tycker att det är bästa ever!! :-)

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Anna

Vissa saker är bara roligt i sammanhanget, men jag kan tänka mig att det var skitkul just då :) Danne berättade om att han hade sett en mygga på jobbet häromdagen. Han sa ungefär så här: "JAg såg en mygga på jobbet igår, Hans." "Jaha, han!" svarade jag och höll på att skratta ihjäl mig. Vi hade även en blomfluga hos mig, den döpte han till Tage. Detta är förmodligen inte kul om man inte varit i sammanhanget, men jag tycker det är skitkul :D Glad påsk, kramar

2009-04-09 @ 10:32:21
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marih

Hoppas ni får en trevlig Påsk. En annan ska bara sitta hemma o jäsa och hopas på att lilla Amanda snart vill kika ut ;o)



♥kram på er♥

2009-04-09 @ 11:05:55
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja det är verkligen på tiden. Fick precis vet att Saras bror och Jimmies arbetskollega Martin blev pappa i morse.Var beräknat till den 5maj men kikade ut idag vid 13.oo. Gissa om man blir ännu mer otålig nu. Jag känner inte av någonting mer än lite värkar på kvällarna, men kan ju tydligen gå fort...hoppas

2009-04-09 @ 16:13:37
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

kul att ni har kul på jobbet! du iaf ;)

ska bli kul att ses imorrn!

2009-04-09 @ 19:06:45
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Hmmm, föasöker sätta mig in i situationen, men nej jag fattar fortf inte. Jaja dont tell me, ja e trög!

2009-04-10 @ 07:49:16
Postat av: Marih

Ja när ska första tecknen komma.Verkar som att somkan komma riktigt snabbt iaf.När vi var hos BM sist så var hon ju inte fixerad så kanske tar ett tag till innan hon ploppar ut.Men nu är de bara 10dagar kvar ;o)



Glad påsk!!

2009-04-10 @ 11:04:59
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Glad påsk! Hoppas ni har en trevlig helg =)

2009-04-11 @ 18:12:17
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0