Äntligen

*Puuuuust*

Tröttheten är ganska självförvållad. Inte alltid man kommer på på onsdagen att man borde ha visning av sin lägenhet på söndagen. Mycket pill att stå i.
Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag (kvällarna) gick åt till att måtta och sätta upp kakellister i köket, kakla klart, måla en lucka, måla en vägg, möblera om genom att byta rum och rensa.
Lisa min ängel var även här idag med uppkavlade ärmar och skurtrasan i högsta hugg. Jag drog hit henne för att jag vet att hon har ett öga för kliniskt rent. Jag tycker mitt hem är jätte fint och trevligt.. men behöver andra ögon för att få det visnings- perfekt.. och resultet är LYSANDE!
Vi är ett bra team :-)

Bilder kommer sen.

Jag är supernöjd och hoppas på att folk som stiger innan för tröskel också är av samma åsikt.

Men man bör inte titta i garderober eller liknande för där kan man både hitta det ena och det andra. hiihihi... tex har soda streamen hittat sin plats i Elliotts byxlåda.. haha just nu står bakmaskinen i fönstret och ditten och datten ligger under stolsdynorna ute på balkongen.. haha Bakmaskinen ska få följa med ner när vi lämnar hemmet.

Gu sååå spännande!!!!!!!!

Nu ska jag småpilla lite och fota lite :-)

*************************************************************************************
Vill även önska lilla Amanda Berglund/Andersson Välkommen till Världen!
Tusen kramar till de nya föräldrarna Marie och Jimmy :-)

*************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hoppas visningen gick bra! nyfiken

Vi hörs senare då =)

Kram!

2009-04-27 @ 09:32:39
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad var utgångpriset?

2009-04-27 @ 19:13:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0