Min humor

Det händer så mycket roliga saker på dagarna.. sånt jag tänker "ATT DET SKA JAG VERKLIGEN BERIKA MIN BLOGG MED"
Men tror du att jag kommer ihåg det när jag har tid att sätta mig ner???

Ja har en lapp på skrivbordet där Lisa beskyller Bin Laden för att hon inte kan "släppa väder" hur som helst och när hon vill i jobb-bilen. Det är en kladd- lapp jag skrev när vi pratade, den bringar alltid fram ett SMILE under drömmande om socker-söta stunder.

Jo, nu kom jag på en höjdare!!
Vi har en i arbetar-teamet som bär efternamnet Thurban. Å ja visst, det är väl roligt. Han är helsvensk och kommer ifrån Kristianstad (skånsk brytning)
Det ringer en kille.. och jag hänvisar honom till just Mr. Thurban.
En del av samtalet:
-Vad hette han?
-..... Thurban.
-Är han jugoslav?
-öö, nej!
-Jo, jag tänkte på efternamnet.
*asg*asg*asg*
*klick*
Vad är det som säger att jugoslaver bär turban?
och i dom länderna man har turban.. heter väl skälva skapelsen inte just turban.
JAG DÖÖÖÖÖÖÖR AV SKRATT!


Hela Norrtälje ån var fuuuuull av fisk.
Verkligen heeeeeela ån, vart man än gick.
Vart skulle dom ta vägen?
*wierd*




Tok-roliga-bilder jag lyckats med i helgen.

   
Den den ena dyker ner, dyker dom andra opp.

Sen skäms jag för att jag skrattar när Ankorna pratar.
KVACK KVAAACK KVAAAAAACK
Det låter ju som om dom skrattar :-)

SOM SAGT: DETTA BRINGADE MIG MYCKET SKRATT!! HOPPAS NI OXÅ HAFT EN ROLIG LÄSNING!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jajamänn. Du kan det här med riktig humor!



De flyttar söderut. Precis som fåglarna. Puss

2008-10-07 @ 20:53:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha jajamen! :-p

2008-10-07 @ 23:00:49
URL: http://Sannastankar.devote.se
Postat av: Hölena

Jag förstod vad du menade:-) Vi ville helt enkelt att det skulle bli en överraskning för mammsen och pappsen att vi kom hem:-) Hoppas ni mår bra där hemma i det fina höstvädret. kramar

2008-10-08 @ 13:14:30
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Lina

JAOSssssssst ohgubbbbbbbbbbbbbbbbbbb

2008-10-08 @ 20:40:15
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0