Jag hinner aldrig...

Jag hinner aldrig:

¤ Ringa/Träffa vänner jag verkligen vill prata med och höra hur dom har det. (Tackar gud för msn och sms)
¤ Skönskita.
¤ Ägna så mycket tid jag vill åt vår lilla familj.
¤ Planera maten en vecka i förväg.
¤ Tvätta fönsterna, behövs verkligen.
¤ Ta tag i större projekt hemma, blir alltid så att man börjar och sen inte hinner avsluta. Det resulterar i att allt ligger framme och jonas blir upprörd på mina små pysselhögar.
¤ Sätta mig med Elliotts album, har iaf hunnit med att framkalla alla 700 kort.
¤ Rensa ur Elliotts rum på leksaker han blivit " förstor för".
¤ Fixa någon ordentlig frisyr på mornarna, tråkiga vanliga jag.
¤ Klippa mig.
¤ Se hela Days of our lives på mornarna.
¤ Måla naglarna
¤ Planera julklappar

Märker nu att det här blev lite som en TO DO-lista.
Bäst att börja bocka av!


Kommentarer
Postat av: Micaela

kommer man nånsin hinna med allt igen? =)



har elliott ett ärr på naveln? eller ser det bara ut så...

2008-10-27 @ 18:42:10
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fasters sötnos!! Jag saknar Elliott så otroligt!!!! Måste komma hem snart å pussa lite på han! Åh kramas med er!! :-D

2008-10-29 @ 15:59:47
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0