Feber

Elliott hade feber hela natten igår. Riktigt hög oxå. 39.9. Sen säger dom ju att man ska plusa på minst 0.3 grader, så huuua. Han var het som en kamin. Men han var riktigt duktig. Var tvungen att väcka honom, få lite liv i honom, mata honom med alvedon på sked. Han tyckte inte om det med tog ändå emot det *mammas pojke*
Efter massor av vätska i vällingform, så gick natten ganska så bra iaf. Men vi ställde klockan ändå flera gånger under natten, för att vara på den säkra sidan. 
Fredagen löste sig så att mamma, som förövrigt har börjat att jobba i Norrtälje, kom över i 2 timmar för att barnvakta medans Jonas var på anstalten och intervjuade en intern. *skakis*

Nattens natt var lugn.. men vi ställde klockan iaf för att se till att allt stod rätt till. Gav honom alvedon med fyra timmars mellanrum osv.
Hela dagen igår kände jag mig febrig, men jag var tvungen att arbeta ändå. När jag kom hem, åt vi mat, sen slocknade jag i soffan och sov där till elva. Sen var det ju bara att glömma att jag kunde somna om. Så runt ett slöt jag ögonen.
Känner mig inte rikgit hundra idag heller.. så jag tror inte att några av våra planer kommer att sättas i verket. Bara vara hemma och kurera oss!

Mitt i detta deppiga inlägg tänkte jag pigga upp med en fasansfull bild! :-)


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Men huah då mina stackars små änglar!!!!!! kramar om

Hoppas ni kan kurera er ordentligt nu då!!! blåser bort bacillerna

Rolig bild du hittade på karln min! haha Visste inte att han har ställt upppå sådana bilder.. =P

2008-10-04 @ 12:31:30
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Hölena

Har ni piggnat på er? Hoppas det. Har Annelie börjat i Norrtälje? Var jobbar hon?:-) Mamma är nyfiken:-) KRAMAR!

2008-10-05 @ 11:11:03
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0