Det är underbart

Ni som känner mig vet att min svaga punkt på dagen när jag var hemma, var en viss såpaserie. Nämligen... Våra Bästa År. Om man missade eftermiddagens program så kunde man se det kl tio dagen efter.. det var ju super!
Jag måset medge att jag var lite orolig över hur det skulle gå med min favvo-serie nu när jag börjat jobba heltid.
Jag har missat en månads tittande... Men vet du vad jag märkte häromdagen. Jo... gårdagens program har börjat sändas kl 07.00 på morgonen!!!!
DET ÄR JU GALANT, mitt i frukosten.
Ibland är gud med mig :-)

För ca 2år sedan satt jag och läste m vad som skulle hända i programmet famöver... Allt det har hänt nu... Philip ska bara gifta sig med Belle och Shawn ska krascha bröllopet.. det är det enda som inte visats än.
Antingen så läser jag vidare nu eller så får jag gå på helspänn.
Domhar ju bytt ut endel skådespelare också. Belle och Philip tex och Den svenske madamen har dött men ändå inte.. haha
I LOVE IT!
Det gamla gardet





Varsågod EVA!


Nu till några frågor jag ställt mig.
Vad hände med Cassie? Varför var inte hon på ön som alla andra? Dåligt att inte följa upp den historien tycker jag.

Nu kunde jag ju inte låta bli att gå in på HEMSIDAN.
Ska gamla Philip komma tillbaka??
Blir inte det lite förvirrande?


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Du är en ängel!!!!! slurp

2008-10-16 @ 19:05:20
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Hölena

Du är galen som följer denna serie Lina:-) Hade du missat mycket på den månaden du inte sett det??:-) Du måste svara ärligt Lina:-) Den serien kan man missa ett halvår men man följer ändå med:-) Du är rolig, underbar, söt,snäll och världens bästa vän:-) puss

2008-10-16 @ 22:51:33
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: lajsa

Du e sjuk i huvet ;-)

2008-10-18 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0