Nu till något roligare

Snodde den här från Annas blogg ( med lite modifiering av sista frågan). Svara gärna! :-)
Kopiera och posta det som ett inlägg!

1. Vad heter du?
2. Gillar du mig?
3. Träffas vi ofta?
4. Träffas vi så ofta som vi borde?
5. Skulle du kunna hångla med mig?
6. Är jag snygg?
7. Vilken stad bor jag i?
8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter?
9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord?
10. Hur träffades vi?


Kram på er alla där ute!
Hoppas att er helg varit givande och att ni känner er en aningens utvilade. För imorrn är det dax att ta nya tag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

1. Vad heter du? Micaela

2. Gillar du mig? Japp!

3. Träffas vi ofta? Nej tyvärr

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Alldeles för lite!

5. Skulle du kunna hångla med mig? Nej

6. Är jag snygg? Ja!

7. Vilken stad bor jag i? Norrtälje

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Javisst, men lite småskraj för dina drömmar kanske...

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Glad, social och underbar!

10. Hur träffades vi? Vi åkte till Kenya tillsammans i gymnasiet!



Puss och kram och sov gott!

2008-11-16 @ 22:44:24
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hölena



1. Vad heter du? Helena (Eller Hölena enligt din stavning)

2. Gillar du mig? Absolut

3. Träffas vi ofta? Nej:-(

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Nej, alldeles för sällan

5. Skulle du kunna hångla med mig? Nja

6. Är jag snygg? Jättesnygg

7. Vilken stad bor jag i? Norrtan

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Absolut, du kommer ju snart, då kan vi sova iaf två nätter bredvid varandra:-)

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Snäll, omtänksam, bäst

10. Hur träffades vi? Hemma på stjärnan nångång för sissodär 24,5 år sen.

2008-11-17 @ 07:18:42
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjingeling. Allt känns ju bara för underbart just nu. Svävar på små rosa moln. En liten prinsessa. Längtar så! Vill att det ska bli APril NU NU NU. Har BF till den 21April.



Inget mera illamående utan jag mår prima nu!

2008-11-17 @ 08:49:09
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jonas

1. Vad heter du? Jonas

2. Gillar du mig? Ja, kär också=)

3. Träffas vi ofta? Dagligen

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Går nog inte

att ses så mycket mer än vad vi redan gör

5. Skulle du kunna hångla med mig? Absolut;)

6. Är jag snygg? Jam min lilla läckerbit!

7. Vilken stad bor jag i? Roslagens huvudstad

Norrtan!! Med din uuuunderbara familj.

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter?

Haha, absolut

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord?

Kärleksfull, omtänksam, snäll

10. Hur träffades vi? Först på innebandyplan..sen

ledde det ena till de andra:)

2008-11-17 @ 18:17:06
Postat av: Anna

1. Anna

2. Ja det gör jag =)

3. Nej tyvärr inte

4. Nej

5. Nja

6. Jaaa!

7. Norrtälje

8. Ja visst (har jag ju gjort på fotbollscuper/läger)

9. Påhittig, glad, rolig

10. På fotbollslekis tror jag

2008-11-17 @ 20:11:04
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: sanna

1. Vad heter du? Sanna

2. Gillar du mig? Jamen självklart!

3. Träffas vi ofta? njee..

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Aldeles för få turer förbi norrtälje tycker jag!

5. Skulle du kunna hångla med mig? ..incest?

6. Är jag snygg? Sötaste Linan i världen!

7. Vilken stad bor jag i? Staden lite för långt bort.. :-/

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? hm.. under mina 22 år kan jag nog säkert gissa att jag nog nångång nog redan kryssat för det i min "måste ha gjort innan jag dör" lista hihi

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Ur gullig, super social och myspysig

10. Hur träffades vi? Vi kom från samma livmoder (huuhuu lät inte lika skumt i mitt huvud som det ser ut när jag skrev ner det) hahhaha



2008-11-17 @ 20:15:57
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Eva Peva

Jo mögel under nageln, vet inte riktigt jag, men klorinet verkar funka iaf..puh

Jo visst är vi knasiga! haha Jo tack apelsinerna som vi alla trodde att det var växte sig stora..suckar Förhoppningsvis är dom fulla med kolhydrater och försvinner nu..hehe

2008-11-18 @ 06:18:27
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

1. Vad heter du? Eva Peva

2. Gillar du mig? Klart jag gör, massor!

3. Träffas vi ofta? Nje

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Verkligen inte!

5. Skulle du kunna hångla med mig? Har vi inte gjort det redan? hmm =P

6. Är jag snygg? Klart du är pinglan!

7. Vilken stad bor jag i? Norrtan

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Absolut

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Glad, underbar och ambitiös

10. Hur träffades vi? Högstadiet, den gamla goda tiden! hahahahahaha

2008-11-18 @ 06:21:09
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte hunnit. Kan ringa dig ngn dag. har ganska mycket på jobbet just nu. kramar

2008-11-18 @ 08:42:10
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marie

1. Vad heter du? Marie,även kallad "Sparris" ;)

2. Gillar du mig? Absolut!

3. Träffas vi ofta? Nej tyvärr :(

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Nej absolut inte

5. Skulle du kunna hångla med mig? Hehe,nja

6. Är jag snygg? Tycker jag utan tvekan

7. Vilken stad bor jag i? Norrtälje

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Ja

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Snäll,omtänksam och rolig

10. Hur träffades vi? Skolan,jag var nyinflyttad och du och din familj tog så väl hand om mig. Min första bästa kompis i Bigvreta ♥

2008-11-18 @ 16:22:56
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Lajsa

1. Vad heter du? Lisa



2. Gillar du mig? Jaaa, massor!



3. Träffas vi ofta? Det känns ju så eftersom vi pratar i telefon ca elva gånger om dagen, men fysiskt ne..



4. Träffas vi så ofta som vi borde? Näääääää..



5. Skulle du kunna hångla med mig? jorå, om jag var riktigt sugen så ;-)



6. Är jag snygg? Absolut, skulle gärna byta.



7. Vilken stad bor jag i? Nååårtan



8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Ja varför inte.



9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Rolig, omtänksam och DRAMATISK :-D



10. Hur träffades vi? Hmm, via fotbollen nån gång i typ åttaårsåldern tror jag.

2008-11-19 @ 07:49:11
Postat av: jonas

Lisa...Dramatisk de stämmer=) haha...

2008-11-20 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0