Yrväder på IKEA

Det var mindre kul med ett yrväder på IKEA igår. Vi hade satt oss i cafét för att få i oss och Elliott mat.
Efter ca halva matburken märker han att det springer barn mot tvhörnan. Då var det inte mat som var första prioritet längre.
Skrek, ylade och gormade.. tills han fick komma ner på golvet. Väl nere löft han runt alla stolar och möblerade om. Tills mamma och pappa tyckte att det var nog och behövde gå vidare. Han yyylande och sparkade.
Den här ungen har jag aldrig stött på förrut.
Sen var det kört. Han skulle bara ner på golvet och springa runt å pilla på allt. Det slutade i att jag fick gå ut till bilen medans jonas betalade.
Galna barn.
Han som annars är så lugn.

Folk tror ju at han är ouppfostrad.
Nån som vet hur man gör?
Det går ju inte ens att muta. (täker på Lisa)"om du e lugn nu får du en glass(som förövrigt är gratis för barn på IKEA)" Den tanken slog mig mitt i det värsta ylandet och alla blickar.
Det är hemskt att det ska barhöva vara så...

image366

Kommentarer
Postat av: Micaela

haha ha vilken sötnos!!

2008-05-08 @ 08:10:00
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Lajsa

Muta å hota, det är min melodi! haha! Dock är han lite liten ännu, funkar inte på Olle heller. Men på Alice är det kanon, usch vad hemsk man är, men vafan de är ju d språket dom förstår!!
Å dom som tror att en ettåring kan vara ouppsostrad, dom fattar ingenting!
Hoppas du överlevde mitt skäll igår :-D

2008-05-09 @ 07:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0