Partaj pics

Då var 100års jubielumsfesten för Sveriges äldsta sportbutik ÖVER!
Det var inte dåligt med folk, runt 120 pers.
Han äger flygfyren, han är vd för Intersport sverige, han är chef på adidas, han för peak, han äger Mcdonalds, han är djurgårdens sportchef, han tjänade 17 milj förra året,hon är hemma fru,  bla bla bla bla
Ja.. den ena ägaren är pampigare än den andra.
Man blir ju lite facinerad hur människor kan tjäna så mycket pengar.

Så där stuttade man runt i baddräkt och hälsade på den ena och den andra. Tyckte att jag hade full koll i början.. men efter sisådär 30 handslagningar tog det stopp i hjärnan. och när jag började tänka efter så gick jag och tvättade händerna.
Jag smäckade på mig baddräkten och entrade poolområdena med tanken " jag är störst bäst och vackrast". (tack Jessica, haha)

         




Nu till mitt dryckes intag under dagen/kvällen. 13-02
6 glas cider under spa vistelsen.
2 glas cider på rummet
1 glas campagne
3 glas vitt vin till förrätten
2 flaskor cider till varmrätt och efterrätt
3 snapsar
2 drinkar

Resultatet : Lagom berusad (?)
Jag tycker att jag borde varit full som en kastrull.. men men


image413
Minglet innan middagen...
Ett trevligt par vi umgicks med :-)

Min bordsherre till höger och till vänster

Jaaa.. min tur slår ju aldrig fel. Precis när vi satt oss var det tomt på stolen bredvid mig.
" Jag slår vad om att polisen sätter sig här", sa jag till Jenny.
Jovisst, vem kommer nästa stund och plaserar rumpan till väster om min. Joo.. gissa!
Tänk om jag skulle råka göra nått olagligt.. :-/
Hamnar jag i finkan då?

Jonas, Lotti och den bästaste chef jag tror man kan ha, enligt Jonas iaf. Anders i egen hög person.
När alla i personalen gick upp på scenen för att överräcka en present till The Boss, blev han alldeles tårögd och ville avfärda alltihopa. Han stakade fram orden "personalen är det bästa jag har" i micken och sen smet han ner, med sammanbitna ögon.
 
Ja ni får skratta åt Jonas super muppiga ansiktsuttryck!

image416

Det var underhållning på högsta nivå.. med uppträdanden emellan måltiderna.
Dom tre sista låtarna stog alla upp och dansade med och jublade vid bordet. Mycket Lyckat!

image417

Jag och Jenny

image418

 En full mats

En naken Jenny i baren. HAHAHAHAHA
image420


Mina dudes
image421


PUSS!
image422

Sist men inte minst måste jag få drälla lite skit på vissa dräggiga gäster.
En god och bra leverantör till Jonas fick för sig att mitt arsle var en allmän sak att ta på. Han gavsig inte.. hur jag än vände och vred på mig på dans golvet så var han efter. Jag vet att han visste vem jag är sambo med, för vi hade samtalat under dagen.
"Jag var tydligen vackrast och han hade hållt ögonen på mig hela kvällen" Jojo...
En annan tyckte att jag var för fin för att ens våga tänka tanken att dansa med, styrdans då alltså. jojo..
Så där stog jag... när Jonas dansade vidare.
FÖR FIN?? Jo du tack..
Jag tror att jag utstålar nån sorts "kom inte hit, jag är upptagen" strålar.
Det har jag hörr förrut at jag gör.

Aja.. jag bad iaf Jonas att inte köpa in skor från 28 åriga Mr klet och kåtbock.. visst lite osyldig dans går bra.. men inget juck juck och klet klet. Nej nej.. och min syn på honom blev bara värre när ja fick höra att han hade en 3 månaders hemma. ! KARLAR!!

Summa sumarum av festen var fem +++++ av fem möjliga!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Lina! Det är Bea här. Vad kul vi hade igår! :) Jenny tipsade om att du hade en blogg, så jag letade upp den idag. Jättetrevlig blogg, vad bra du skriver! Festen igår... Vilken fest! Jag har faktiskt inte ens ont i huvudet idag. Skönt. Vad komiskt att du skrev om den "trevliga" killen...
Ha det bra så hoppas jag att vi ses snart igen.
Kram Bea

2008-05-18 @ 16:07:53
Postat av: Hanna

Är det partydjuret jag skriver till? =P Kul att det var lyckat!!
3 glas vin till förrätten. Nice work! Brukar man inte få typ en halv rostad smörgås och några räkor till? Haha, du är kul :)

2008-05-18 @ 16:42:17
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Eva Peva

Vad roligt ni verkar ha haft det!! Guuuud vad roligt! =D

2008-05-18 @ 19:08:04
Postat av: Micaela

va kul att det va lyckat!! jag hade nog däckat efter spa-vistelsen haha!
äckligt med äckel-gubbar =(

2008-05-18 @ 19:51:54
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Anna

Värsta brakfesten! Puss o kram

2008-05-20 @ 17:10:11
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag vet att ni inte har ngt internet nu, men jag saknar ditt bloggande! :) Kram

2008-05-20 @ 21:34:19
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: emma

hur gick det i mandags?? visst var du pa salongen???? nyficken...sicka mej ett sms sa jag for hora.

puss puss

2008-05-21 @ 21:02:22
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: emma

hur gick det i mandags?? visst var du pa salongen???? nyficken...sicka mej ett sms sa jag for hora.

puss puss

2008-05-21 @ 21:02:32
URL: http://rodemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0