Nyttigt och en vän

Detta var brickan jag bjöd på efter en HÄRLIG kvällspromenad.
Te till Jonas och smoothisar till oss!
image355



Jag hade en vän som slumrade på soffan över natten.
Hon har det tufft.
Skulle inte vilja vara i hennes skor just nu.
Fast jag beundrar hennes styrka. 
Har man en 4e dels stake av vad hon har, ska man vara lycklig.
Än så länge verkar hon kunna ta hand om sig själv...
Men jag vaktar dig som en hök.
Om du skulle glida det minsta snätt så lovar jag vara där och stötta upp dig igen.
För det är du värd!
Glöm inte att du är en PINGLA! :-)



image356

Kommentarer
Postat av: Anna H

Måste få receptet på de där smoothiesarna. Kramar

2008-05-07 @ 07:38:02
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: in...

Tack Lina för det fina inlägget! Det är skönt att veta att du håller lite koll på mig och att du bryr dig!!
Är kanske inte alltid så stark som man kan tro, men jag tror att jag kommer bli starkare av det här!!!

Tack för supergoda smoothies!! Å för fönsterplatsen i soffan =)

Kram

2008-05-07 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0