Färsna 4H-gård med galen gris

Elliott och Erik.
Dagens lunch.
Smörgås med mjukost och joghurt.

image357

Det fanns kaniner, får, getter, höns, ankor, grisar m.m




GRISEN FICK SPEL



STAKETET NI SER ÄR I BRÖSTHÖJD, GIGANTISKA SUGGOR!

image363

I nästa sekund tar denna, 150 panners grisekno, vid namn Esmeralda ett SKUTT upp på grinden i höjd med våra huvuden och GRUMTAR till.
Jag trodde jag skulle dö!!
Det blev ett riktigt flabbigt moment medans vi slänger oss ut ur svinstian. LIVRÄDDA!!
Tur att grisar inte har så långa halsar. Udrar vad suggan menade medd detta graciösa hopp!?
"Försvinn, vi stör mitt i maten" eller
"Hjärtligt välkommna in i vår svinstia"
Jag tror på det första alternativet.
Vad tror du Gabriella?
Jag bjöd tydligen på en obesktivbar min i ögonblicket jag trodde jag skulle dö.
Den hade jag vilja sett.

Efteråt bjöd Tyra 4år på ett skämt. I världsklass.
NÖFF NÖFF.. stället för BÖ.. när man leker tittut!

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Sötisar! Vilka äventyr ni är ute på om dagarna..*hehe* =D

Jo jag vet, men det spelar ingen roll om det är nya eller gamla skor..*hrmpf* Jädra fötter man har!

Hur ser din nästa vecka ut? Tänkte cruisa till Norrtan, va alltför längesen vi sågs!!! *skärpning* =P

*pöss pöss*

2008-05-07 @ 09:32:31
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se
Postat av: Micaela

jag har skrivit den men la aldrig ut den. vi har inte diskuterat pris och så än....

lycka till massor idag!! och hoppas du blir fin i håret! =)

2008-05-07 @ 09:54:11
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0