Dagelidag

Trodde dagen skulle bli en slö-dag idag.
Ville att The boss skulle ringa... men icke. Lite nedstämd över det. Känns inte så seriöst längre.

Det hände inte mycket fram till ett. Men då brakade det lös när jag fick igång mobilen. I med mat i Elliotts lilla mage, ner i vagnen, glömde blöjor, kutar upp. Ner igen, mötte en pratglad granne. Han den mystiska fönster-tittar- mannen. Han berättade att han höll på med vikter och tränade.. nu skulle han gå sin promenad för den här dagen i 2 timmar. Där växte han 2 cm i mina ögon :-)

Iväg till Krisins nya lya. Ett super mysit litet rosa hus på 29 kvm, väldigt bra planlösning. Lite skavanker här å var, men tok-charmigt.
Hon verkar ha det bra. Men lill pluttan har blivit ännu mindre. Smalnat av. Hoppas hon kommer igång med rutiner ganska så snabbt. Så lilla ärtan förblir glad och sprallig :-)
Vet att det varit tufft, men nu verkar det vara på bättringsvägen.( Nu när du fått stadigt boende m.m)
Jag håller mitt öga på daj, din lille spellivink, vare sig du vill eller ej. hihi

Hon har ju så otroligt bra hand om Elliott. He loves her! Skönt att veta :-)




Nu sitter jag å goffar i mig lite naturgodis, JAA några med choklad på.

Men ikväll ska jag iväg på STEP UP *wee*
Å vet ni vad som väntar när jag kommer hem?!
En SMOOTHIE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland får man ta några med choklad på. Kramar

2008-05-26 @ 17:51:43
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0