Bojkotta tvn ikväll!!!

Skulle jag gärna vilja göra... förra året var ett fjasko utan dess like. Länder röstar på sina granländer... och skit låtar vinner.
Jag har sån jäkla lust att bojkotta tv helt ikväll.
MEN Johanna och Mattias kommer hit för att titta... så jag blir väl överröstad 3 mot 1.
Jag skulle hellre vilja spela nått spel eller kankse öppna vin flaskan... hmmm

Hade varit rolig om Jessica med familj kommit förbi.. så man kankse kunnat prata om annat.. haha

Nej. ha det så trevligt ikväll.. hur ni än gör.. för mig är det strunt samma!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vet, värsta skitprogrammet egentligen, men ändå sitter man där.lir
själv ska jag pimpla vin. möjligtvis den enda i skaran i våran soffa, men det blir fan så mkt roligare.
puss!

2008-05-24 @ 20:26:04
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Micaela

tyvärr är det ju så att de är det typ värsta programmet på tv,, och man blir inget annat än grymt irriterad hela kvällen. men man måste titta!! så är dte bara =)

men frågan är hur mycket tittande det blir ikväll max har inte bajsat på flera dagar och han har så ont, bara skriker och skriker =( blir så ledsen över att jag inte kan göra nåt för att hjälpa honom....

hoppas ni får trevligt ikväll! kom inte fram när jag ringde förut heller....
puss och kram!

2008-05-24 @ 20:26:58
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0