Äntligen slut!

Mitt 2 veckors arbete som inte blev 2 veckor utan bara 68 timmar... är äntligen slut.
Men det finns inget värre än att lämna ifrån sig ett ofärdigt arbete. Det var helt omöjligt att göra klart arbetet på 68 timmar.
Det visste dom, men ändå. Varför kan inte jag lyckas med mirakel?
Jag ville ju visa dom att JAG KAN minsann. Fastän att jag har barn och jobbar 200%
Men men.. hoppas dom är nöjda ändå.
Det får jag ju reda på om nån minut. När hon kliver innanför dörren och vi ska gå igenom vad jag inte har hunnit med.
Det står en saftig och god äppelpaj på spisen och väntar.
Bäst att göra sig iordning!
"Fejsa dagen" (med 2 oliga betydelser) som jag brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Hannah

ojoj, hoppas den är good då!;D

Hahaha neej man har inte det i början av maj.. vit som den vitaste hahaha.. såg du ens att jag hade vit bh, eller smällte den in?? HAHAHAHA!!

2008-05-01 @ 11:26:51
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0