Äntligen med en tuch av dåligt samvete

Äntligen somnade Elliott.
Efter en jobbig morgon.
Han somnade om imorse efter lite knök å bök å sov till 8.
Sen har han varit grinig hela förmiddagen.
Jag har inte fått gjort något annat än ge honom 100% uppmärksamhet.
Tillslut la jag mig i soffan, han kröp upp tätt intill mig och vips låg han blick stilla...
trodde han sov. Men nej!

Jag började sjunga " En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker..."
om och om igen och pillade honom på huvudet.
SNARK!
Då var det dax att bära in honom till sig.
När jag lyft upp honom i famnen bolmar det upp världens BAJS STANK!
ÅHH NEJ!
Men jag kan ju inte väcka honom. Då blir det ett jäkla liv.
Så jag la ner honom, nu har han sovit i snart en halvtimme.
Får se hu länge jag orkar ha dåligt samvete.

image405

Kommentarer
Postat av: Micaela

jobbigt dilemma! =)

2008-05-14 @ 16:50:19
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0