Värna om er relation!

Relationen
Ta hand om den!
Värna om den!
Ta dig tid för den!
Njut av den!


Ta hand om din relation.. till varenda en du har en relation till!
Hur den än ser ut...
För den ena är aldrig lik den andra.
Mormor, farmor, vän, bekant, grannen, syster, mamma, pappa, älsklingen...
Ja, listan kan göras lång.

Tänkte på det, att relationer vänner emellan kan skilja något enormt åt.
Vissa vill man ha på av stånd och andra lite närmre.
Man väljer sina närmaste.

Uppskatta er relation...

I vardagslivet glömmer man bort sånt.
Det är du själv som styr över hur nära och bra relation du vill ha till allt.

Sen kan man ju inte rå för att vissa befinner sig alldeles för långt bort för att man ska kunna visa "den dagliga" uppskattningen.

Igår tyckte jag att det var dax att bringa lite lyx till vardagen.
Jag gick och köpte en tröja till min darlings sambo.
Nu är ju han lite petig vad gäller kläder och märken,
så vad som helst går ju inte bra...
Men jag höll mig inom ramarna.

Att visa uppskattning...
Något så litet kan göra en så glad.
Så funkar jag iaf... :-)

Man vet ju oftast inte vad man har
 innan man får reda på vad man hade...

(Tänk på den ni!)

Kommentarer
Postat av: Anna H

Så sant så. Själv är jag nog inne i en sån svacka nu. Har så mkt att man tar relationer för givet. Kram

2008-03-07 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0