Test!

Det här var verkligen hur ballt som helst...
Jag fick ett mail av Anna där man skulle få reda på sin personlighet och värderingar osv

Jag har skickat testet till en hel del folk.. så gå och gör det INNAN NI LÄSER DETTA!!

Enligt testet

Är mina värderingar

STOLTHET
FAMILJ
KÄRLEK
KARRIÄR
PENGAR

Stämmer nog ganska så bra... lite ändringar skulle jag vilja göra. men men...



Min personliget är tydligen benig, för att jag råkade beskriva en hund som det.

Min partners personlighet är tydligen mjuk och hårig.. för det var så jag beskrev en katt.

Mina fiender är gnagare... för så beskrev jag en råtta.

Sex upplever jag som sumpigt, eftersom jag beskrev kaffe så. HAHAHA *dör av skratt*

Mitt eget liv upplever jag som oändligt.. för det var min beskrivning på hav.


Sen skulle jag sätta personer på olika färger

RÖD- Jonas och Elliott (Kunde inte välja) - Någon som jag verkligen älskar
GRÖN- Lisa (Hon är verkligen helgrön) - Någon du kommer att minnas resten av ditt liv
GUL - Eva (hon är en av få som passar i gult.) - Någon du kommer att glömma
(vet inte det ja..?)
ORANGE- pappa - Är en verklig vän (hmm?)
VIT- mamma- Din tvillingsjäl (nja..)


HUR FICK NI??

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vill också testa =) skicka till mej !

2008-04-03 @ 20:47:26
URL: http://sannatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0