sjukligt värre!

Nej nu får det vara nog... i 12 dagar har vi varit sjuka nu.
Jag och Elliott i någon slags magsjuka.. sen har han haft feber i 5-6 dagar.. nu är det mest snorigt, gnälligt och kinkigt. Men utan feber iaf. Han har antagligen ont någon annan stans.. men det är så svårt att veta vart..

Nu är det jag som får ta över. Bihålorna dunkar och jag svettas och fryser om vart annat.
Nu måste jag få klaga lite...
inte lätt att ta hand om någon annan när man själv inte mår bra.
Vill bara ligga på soffan och slumra bort huvudvärken. men icke!! *hårt*

Jonas jobbar 7 till 21 idag.. inventering. Det gör saken ännu jobbigare. :-(

Men jag tänker på Lisa idag... Hon är hos doktorn och utför välgörenhet.. (kan man väl säga!?)
Tänker på dig!!
Nu kommer du, som sagt, till himlen. :-D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nog kan man säga välgörenhet. Vet inte om jag själv skulle kunna göra det hon gör. Kanske när jag är klar med mitt :) beundransvärt! :)

Ja det vore väl något! Så har kottarna alltid en lekkompis och mammorna likaså :)

Kramaaaa

2008-03-10 @ 14:27:02
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna H

Jobbigt med sjukdomar som inte ger sig. Hoppas han å du blir friska till hans födelsedag iaf. Kramen

2008-03-10 @ 15:53:10
Postat av: Hannah

Liina när ni är friska och jag har en ledig dag- vad sägs om en mindre shopping dag å fika dag i uppsala då? har sån lust att åka dit å bara va :-)

kraam!!

2008-03-10 @ 16:12:58
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Hannah

fika behöver inte betyda onyttigt;)

2008-03-10 @ 16:16:19
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0