Mer Björn Gustavsson åt folket!

Mer Björn Gustavsson åt folket!!

Igår på Melodifestivalen så ville man bara ha mer, mer och mer.

Vi får ta och nöja oss så länge med hans Kärleksförklaring till Carina Berg... Den e la för härlig!!

Du är en blick, och den är mörk, och den är varm.

Å jag vill dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol

Du är restskatten från fjol

Du är en helt fantastisk tjej

Du är Beatles å Leila K

Du är glad och elegant

Du är laktosintolerant

Du är strösslet på en glass

Du är det roliga i hasch

Jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen

Å jag tycker de e jättekul att lyssna på problem


Ref:

Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg

Denna sången är till dig Carina Berg

Carina vi två skulle passa bra ihop

Häng me mig hem till Götet å gör slut me Kristian Luuk

Carina du är änden på min fantasi

Du är brödet man vill lägga korven i

Du är hej och skepp å hoj

Du e sodastreamad oboy

Du är allt en man kan få

Du är bättre än Die hard 2

Du e Jane å jag e Tarzan

Gör slut me han från Hassan

Du är vacker och unik

Min pappa e rik

Jag har tre meter i tak och lakan av sammet

Ta mitt nummer utav Kristian efter programmet


Ref:

Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig

Så gör slut me Kristian Luuk bli ihop me mej

Carina låt oss vandra natten vidare

Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

Carina jag står chanslös jag är evigt din

Jag vann över Kristian ganska lätt i plockepinn

Du kan mejla mig å tacka eller om du tänker om

[email protected]

Jag vet att vi skulle passa bra ihop

Å jag vill att du gör slut me Kristian Luuk


Kommentarer
Postat av: Hölena

såååååååå bra är han:-)

2008-03-02 @ 11:52:02
Postat av: Anna H

Håller med, mer BG till folket!

2008-03-02 @ 16:44:09
Postat av: Ida K

hej Lina,om jag står i målet (har stans sämsta bollsinne och liiite bollrädd,så i mål med hjälm och handskar på är jag som fisken i vattnet) så kan du och Hanna sköta övriga positioner.

IBK Babes kan vi heta =)
Vi borde ställa upp i SIL,som startar upp en liga till hösten,undra om tjejer får vara med? http://www.sil.se/home/page.asp?sid=5945&mid=2&Id=103

2008-03-03 @ 15:13:53
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0