Måndagens bebisturné

Turnen gick mot Uppsala.
och med mig hade jag lite paket..
(jag lös upp, paket, på en måndag??) (Johan Glans)*internskämt*
Kan ju inte låta bli att shoppa åt som små lillpluttarna, allt är ju mysigt fint och litet :-)


Först hamnade jag hos Mickis och Marcus och deras lilla lovely baby. (Max)?
Det är så jädras kul att dom har fått barn.
Nu är det inte många kvar i kompisskaran som är kvar.
Man kan verkligen stötta varandra på ett annat sätt
och man har massor att prata om.

Sen är det skönt att vissa av vännerna inte hunnit/vill skaffa barn än av olika anledningar. När vi umgås så blir det annat än barn-prat och man får komma ifrån mammaLina lite och bara vara Lina några ögonblick.
Det behövs för att kunna ladda batterierna lite.
För att sen kunna vara en ännu bättre mamma med sprudlande enegi.
(som jag tappat nånstans nu under dieten, men jag hoppas att den strax kommer tillbaka)

Hursomhelst... det var urmysigt att hälsa på de nyblivna päronen.
Vi kunde säker ha suttit kvar i timtal och babblat. Men det roliga måste ha ett slut :-)





Nästa anhalt var hos Hanna.
Lägenheten är en liten pärla på Salabackes höjder.
Deras lilla Emil är en mysig liten prick, smilade (fes antagligen), tittade storögt och sov i min famn..
ville jag någonsin därifrån?? (nej)
Jag passade på att köra upp Hanna och henns son, från soffan, upp i solnedgångsljuset som sken in genom fönstret.
Mycket vajjert! Beautiful!

image164


image165

Ursäkta det stora formatet! (Hanna)
Men bilderna gjorde sig mycket bättre såhär :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det e ok :)
Du har inte lust att mejla över den nedersta i färg? Bilderna var jättefina! Du funderar inte på att bli fotograf eller liknande? =)
Kram

2008-03-04 @ 22:26:35
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna H

Fina bilder på bebisarna :)

2008-03-05 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0