Ett STORT glatt hopp för framtiden

Jag fick under min snabbvistelse i Uppsala reda på någon så enormt spännande. Av yrvädret själv :-)

Jag snappade upp informationen blixtsnabbt, la ihop 1 och 2.. vips kanske jag har ett drömjobb i Uppsala!
Det kan tamefasiken inte bli bättre, enligt mig själv av olika anledningar.

Jag har smidit upp planer...

Kan jag få ett intressantare jobb?
mer varierande arbetsuppgifter?
En bättre inblick i ett kanske framtida yrke?
(svaret är garanterat nej, på ovanstående frågor)

Kan innebära flytt :-)
Jag vart så paff vid matbordet när jag berättade för min sambo, om mina smidda planer.
Helt spötsligt klämmer ha ur sig:
"Ja då är det bara att packa väskan" *ler han glatt*
Menar han att jag ska? eller vi? (förvirrande)
Jag vart så paff...
"VI SÅKLART!!!"
Va är det möjligt?? hihihihi. Lycklig!

Men men.. Dessa planer måste sättas i verket smidigt. Det kan ta upåt flera månader innan jag kan göra första mooooovet. EFtersom att det är under särskilda omständigheter. Men det är det värt!
Planering planering planering!

Jag får tacka yrvädret för insider-informationen :-) TACK!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att jag kan glädja människor i min närhet.
Du ska absolut försöka hugga detta jobb. Å som vi alla vet så är jag en jävel på att öppna truten, i detta sammanhang så kan jag helt klart lägga mej på mina allra bästa sida;)
Detta skall vi ordna!!!

Puss på dej!

2008-03-04 @ 21:22:02
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Anonym

låter spännande!!!

2008-03-05 @ 02:22:17
Postat av: Hanna

låter klokt =P
tycker absolut att du ska ge in i dt sista för det jobbet! skulle vara perfa för dej :) *hoppas*

2008-03-05 @ 11:57:13
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna H

Ja jag tror jag vet vad det rör sig om.. hmm... tänk om man kunde känna så inför framtiden. Kramen

2008-03-05 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0