Ett steg framåt i projektet

Idag var det den dagen jag möjligtvis kunde ta ett steg framåt i mitt lilla projekt.
(Lilla och lilla?! Det kan förändra hela vår livssituation :-) )
Och jag tog det! Med ett stort kliv klev jag fram till telefonen, greppade den och slog nummret med krampaktiga fingrar. 
*Ring ring*
-Bla bla blaaa
-Blaaa
-bleobla
(tänker på håkan i kyrkan, i sunes jul)
(eller möjligtvis Joey som ska lära sig franska av pheobe)
-hmm bla blaaaa
-bla bla bla bla bla
-Bla
-Bla
*klick*

Samtalet gick bra.. han verkade lite stressad men vi kom iaf fram till ses i början av april.
Resultat: POSITIVT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevligt att det gick bra! Hejar på dej;)

2008-03-17 @ 22:50:44
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Anna H

Asså det avsnittet i Vänner med Joey e fan ett av de bästa :) Just ja, grattis till att det gick bra :)

2008-03-18 @ 15:10:45
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0