Bortskämd med fina vänner

Jag har så otroligt fina vänner.
Det är helt sjukt.
Dom pusslar och fixar i sin vardag för att få min vardag att klicka.
(och det här är inte första gången heller, tänker på midsommar)
Fastän att dom har massor att tänka på själva. Så tänker dom på mig!
Vad har jag gjort för att förtjäna denna generositet?!
Önskar jag inte behövt satt er i den här sitsen från början.

Ni är Underbara!
Vad skulle jag göra utan er? seriöst...

Det känns som att jag har druckit en halv vinare och har kommit in i sentimentalträsket.. men ni är fan underbara och jag älskar er!

Lisa, njut i Kina och shoppa gärnet. Kommer att sakna dig!

Eva, hoppas du har kardarna redo för knådning? :-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0