Vår midsommarhelg

Dagen började med en äkta jordgubbsfrukost!




Sen åkte vi ut till Börje och Anki. Där var massor med barn och partyglada vuxna.
Vi gick tips promenad och plockade blommor till stången.
Grön och fin midsomarstång. Synd att den smälter in så pass i all grönska. :-)



Vi anlände vid 3-tiden. Då fick man höra att man tydligen låg efter... jo jo, man tackar ja!
6 fläder- nubbar senare var jag TOK PARTY PARTY!!!
Det dansades runt midsommarstången, allt för barnens skull. Önskar jag hade en bild på detta, men det var inte ett barn i närheten så långt ögat kunde nå. haha
Hannah - bidra med en bild!








Till min lycka hade Titti, deras dvärgpudel fått 3 små svarta valpar. Dom hade precis på dagen öppnat ögonen. Jag kunde inte slita mig ifrån dom små raringarna!!


Lajte drunk!

SKÅL SKÅL!!

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Vilka mysiga bilder gumman! nutt Såg ut som om ni hade en megamysig dag.. =D

2008-06-23 @ 18:44:23
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

Va mysigt ni verkar haft det! Kul med bilder. Vi hade en engångskamera i brist på en digital :) Spännande o se om det blir nå bilder överhuvudtaget o om man ser motivet på bilderna.... Kram

2008-06-24 @ 07:53:47
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0