Konsten att handla gratis!

Jag handlade gratis.

Ett par byxor till Elliott, som var på rean för 99kr.
Jag hade en 50kr lapp och när jag stog vid kassan så fick jag Lisas oxå.
Så jag handlade gratis. Mysko känsla.
Om man skulle ha varit riktigt petnoga så skulle jag ha fått en krona tillbaka. HAHA

Sen handlade jag nästan gratis på IKEA.
Jag hittade ett litet fyrkantigt bord. BJURSTA. På fyndmarknaden.
Skulle passa perfekt i köket!! Á 695kr.
När jag kommer fram till kassan har dom ett erbjudande, om man skrev ner sin mejladress, att man fick halvapriset på en vara från fyndlagret på nästa köp.
Men jag är ju inte dummare än tåget. Så jag betalade de andra varorna först, fick lappen. Och betalade halva priset på bordet, Á 347,50kr.
Sen är det ju en anna historia hur jag fick det redan färdigmonterade bordet in i bilen. haha.

Nästa sak var väl att jag och Lisa bestämt oss att gå på bio. VIPS, så slänger hon fram två fribiljetter. NAJS!!!

GU va jag "tjänade" pengar den dagen. HAHA

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag handlade ett linne häromdagen. Ord. pris 199:-, rea till 99:-, presentkort på 51:-, jag betalade 48:-, mycket nöjd! Kram

2008-06-26 @ 17:47:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0