Hejja Sverige!

 VS 

 VS


Jag har tyvärr inte tid att titta på matchen idag. 
Har fått förfrågningar om jag ska titta på matchen och vart.
Nere på stan med Kristin och gänget eller hos Johanna, medans Mattias är här.
Men men.. jag får välja att vara hemma.
Har en deadline på Elliotts 1års bilder idag.
Men Jonas och Mattias sitter i soffan och låter. Så jag hänger med ganska så bra ändå... haha
Och jag har bakat dom en chokladkaka att smaska på.
Det slinker nog ner en bit i min mage oxå ska ni se!






 

Kommentarer
Postat av: Bea

Inte shysst att lägga ut en bild på en chokladkaka! Nu blev jag hungrig ... :P

2008-06-10 @ 21:06:01
URL: http://tramsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0