Jonas 24års fest i bilder



Påväg mot fotbolls planen / parken


Jag var med i laget utan tröjor :-) Funderade ett tag på att joina mina med spelare i vår matchdräkt. men Nej..



Vi bjöd på grillat







Det hade börjats att dricka redan under fotbollen.. men nu blev det livat!!



Jag hade tänkt fått i mig 2 burgare. Men jag fick knappt i mig en.



Det var ågon som konstant skulle slicka mig i håret! ? ;-)

 
Efter MYCKET vin från den fina orangea vindunken såå
ledde det ena... till det andra. haha



Det skålades mest hela tiden.





Jag kan inte stå för alla bilder som knäppts...
För det första så var jag inte i mina sinnesfulla bruk och för det andra så höll jag inte alltid i kameran. :-)



Vackra systrar



Nödvändigt att göra två... när knappt ena vart uppäten. mäkligt värre tydligen!



Sen blev det suddigt

 X


Man kan ju undra om det var nån som la ner något olämpligt i våra drinkar, för jäklar var det dansades.
Ute som inne. Dunka dunka.





Mycket speciella kort måste jag säga!
Vi shejkade våra ass så hårt att kameran inte hängde med. HAHAHA
Me and iiv





Me and Pontiac



Me and Lajsa



Party-people

Sen bestämmde sig vissa för att bada på fyllan å villan

1.  2.  
3.



Kunde inte låta bli att ta med den här :-P



DAGEN EFTER

Är mycket roligare om man är flera :-)




Kommentarer
Postat av: Eva Peva

haha Vilka bilder!!! =D Rolig badbild du fick till på mig och Hannah Pannah haha Men guuuud vilken mage jag hade!!!! Galet!! Ser ju gravid ut..haha

Superhärliga bilder iaf! Fin på dig och pappa Björnen min! ler stort Mina favvisar! smack

Hoppas allt är bra! Vill se massa bilder från era äventyr i helgen!!! nyfis

pössas

2008-07-14 @ 20:14:41
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahahahahaaa

2008-07-14 @ 23:30:02
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/
Postat av: jonas

skönt att du inte lyckades dokumentera alla händelser under kvällen...hihi

2008-07-18 @ 21:38:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0