Jobbig fobi

Kryp, ormar, HAJAR och höjder är jag rädd för.
Det sista nämnda, höjder, har tillkommit på senare tid.
Stora båtar skrämmer mig, djupa djup och höga höjder.

Tänk att det är så djupt på vissa ställen att 200 Viking Line båtar får plats på längden, upp till ytan.
*ryser*
Hua...
Detta begränsar min vardag, har jag börjat känna.
Jag kan inte bada i i hav, sjöar eller något annat vattendrag.
Jag sitter som fastklistrad på Jonas.
Tänk att snudda vid nånting med foten, som jag inte vet vad det är.
*paniiiiik*
Det kan ju vara en vrakdel, en fisk, en döding... ja, vad som helst.

Vill så gärna ta ett dop i det blå.
Men nej.
Poolen på villagatan är det längsta jag kan sträcka mig.

Tråkigt.

Påtal om hajar så kan jag nätt å jämt titta på Hajjar som hajjar (sharks who sharks, haha, förlåt.. dåligt humor). Sen minns jag en gång, visserligen var jag gravid och känslig. Men 5 av 6 i sällskapet ville titta på en Hajen film på tv:n, jag blev övertalad.
En båt visades, en flaska rödvin spilldes ut, sen kom musiken och sen hajens gap. Jag börjades stört-tjura och sparka med benen. HUUUUA!! Det blev en annan film.
Det är just det där med munnen, alla tänder. hua.


Kommentarer
Postat av: Hanna

då ska du se när han är brun..

2008-07-26 @ 18:14:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sanna

är fobier ärftligt? haha jag har exakt samma fobier jag trodde jag va ensam om den med djupa hav haha ush det är kusligt. När jag satt ute på däck på paradise kryssningen upptäkte jag att jag satt under en livbåt, en STOR livbåt ush där kunde jag inte sitta kvar bara tanken på att den stora undersidan är gjord att guppa på havet fick mig att å lite smått panik haha spindlar, hajar, höjder och allt annat hämskt USH nej det kan man klara sig utan!

2008-07-27 @ 13:16:21
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0