Jag går baklänges med STIL

Jag har tänkt hela veckan att jag ska få till över till att lägga ut bilder från helgens bravader. Men det tar ju sån tid å gå igenom alla bilder.
Men nu har jag rensat mobilen på bilder iaf.
Det här är vårt lilla äventyr dagen efter, runt 10 tiden vill minnas. *sega, trötta, sjuka och hungriga*

Egentligen hade dom stängt. Men jag ringde min vän å frågade om hon möjligtvis inte ville sälja några kläder till några väl behövande. *not egentligen.. haha*
Vi trippade in. Fick en hel affär för oss själva. Gu va lyxigt!
Jag tror inte att dom var missnöda med vårat besök iaf :-)

 +  = Glada


Jag tyckte själv att jag hade en mycket klatchig rubrik :-))
Jag börjar med att visa bilder från Dagen efter festen.. förstår ni??


Kommentarer
Postat av: Hannah

haha.. illa lina illa

man ser ju fan ut som man ätit en hel ko och råkat spytt upp halva igen.. fyyyy

2008-07-04 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0