I Västerås + kontrakt

Vi är i storstaden nu och hälsar på Hannah Panna.
Hon har fått det så fint!
Är glad att hon e glad :-)

Igår vart det ännu en svullare-svullar dag. Först var vi på Max dop. Jätte mysigt, verkligen. Men OJ så mycket godsaker. Det ställdes fram en suuuper fin och god (jag tror det var en cheescake, hallon) Sen dyker det upp en doptårta, som jag var tvungen att smaka på. Vi rullade in i bilen och hela vägen till Västerås.

Här bjöd Hannah på äppel paj. Sen tog vi oss ner för att hyra lite film. Vips kommer vi hem med typ ett kilo godis.

NU FÅR DET VARA NOG!
IMORRN ÄTS DET INGET MERA GODIS!!!! ( på 15 dagar )
SMOOTHIE ALL THE WAY, ALL THE TIME!

För att jag verkligen ska ta det här på allvar den här gången måste jag skriva ett kontrakt med mig själv och ER, för att ni ska kunna slå till mig ( å det menar jag ordagrant) så fort jag ens snuddar vid en sötsak!!




Här med lovar jag att inte äta NÅGONTING sött på 15 dagar.

Undertecknat
LINA ÖSTLUND



Längtar efter att inte vara så förbannat trött hela tiden och kunna orka med saker å ting!
HJÄLP MIG HÅLLA DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sanna

lycka till :)

2008-07-06 @ 18:14:47
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Micaela

cheesecaken va himmelsk! tack för att ni ville komma!

varför just 15 dagar?



massa kramar!

2008-07-07 @ 09:45:49
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

lina.. lina.. kommer du ngt till stan igen? want to see you soon. kram!

2008-07-08 @ 16:55:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hejåhåå! kunde inte svara på inlägget du nyss skrev så får bli här isället!!

KLart du är en super bra mamma, en helt okej inredare, och BÄST på att sätta upp tavellister! :-D Super tack för hjälpen!! är så nöjd över att dom sitter där- å en har dom ju faktiskt inte hasat ner sig! =D



Å nu fattar jag vad du menade med hyllan i badrummet- måste tänkt skit fel- men GUD va fint de blev!!! vart ju tok toppen!! :D DUKTIG DU ÄR!! Dammsug lugnt! :) Kramåpuss!

2008-07-09 @ 15:10:55
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0