Gamla bilder

Som skapar ett AAAWWW för mig :-)



En grose Elefant, på savannen i Afrika. Läskigt nära.
Oförglömligt!



En höjdar kryssning, då vi träffade på en viss Ante å Mogge... haha
Som inte kunde prata svenska, dom pratade Norrköpingska. :-))
Det heter ju rätt å slätt KNÖLSVAN... inte KNÖÖÖÖLSVAAAAAN med ett brumm i näsan.
Oförglömligt!



Bettan, jag och Amela på klassresan vi gjorde i 3an till spanien.
Kommer knappt ihåg något.
Å det var inte för att jag för full, utan för att det hände så hemska saker, I guess.



ÅÅ hååå haha. Vi har ju sett bättre dagar :-)

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Oj vilka gamla godingar! haha =P

Nu är bilderna från Guteön uppe så att du vet.. ;)

pöss pöss

2008-08-01 @ 12:15:47
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Tack gumman!!!! rörd till en tår eller två

Jag kommer sen och köper in mig i företaget när jag har kommit på benen igen!! hoho ;)

2008-08-01 @ 18:27:28
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Hölena

Ingen Hille som får dig att känna AAAWWW?:-( Saknar er!

2008-08-02 @ 15:06:38
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Bettina

Haha, vilka snyggingar:) Hoppas att allt är bra, ta hand om dig, kramar

2008-08-02 @ 15:58:09
Postat av: jag heter Amela

Hahaha, skojj skojj med dessa gamla godingar!!!!Kram på re Lina!

2008-08-02 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0