Träningsverk!!

Ja.. så är läget! Träningsverk var det här... vet inte om jag ska ta det som :-) eller :-(

Jag var på innebandy träning igår... det var på tiden. Jag har tänkt på det så länge, men det har lixom inte funnits tid och ork. Men igår.. oj oj oj. Det var kul!!
Men jag kände mig som en knubbsäl... saker och ting studsade lite varstans, som jag inte är van vid... det är mycket tyngre att springa. Det var t inga tvära vändningar.. allt gick som i slowmotion... Hade jag blivit av med bollen fanns det inte på världkartan att jag skulle hinna efter. Nu kommer jag ju in mitt i säsongen, kankse inte ska ha någe värst större förväntningar.. på mig själv. Men hua va hemskt det var. Passningarna gick bra, men skotten.. katastofalt!! Jag har visserligen investerat i en ny klubba, så den måste ju skjutas in. Men hua!! Jag ville mest bara gråta. Hua så man har blivit! Inte alls någe kul!
Jag var ju helt slut... benen var som spagetti, ljumskana kände man gott och väl att dom fanns där. Ryggen kändes ok, för en gång skull. Den var ju inte i kollapsläge.. det ser jag som positivt :-) jag kände svetten lackade och flåsningarna som inte fick ordentligt med luft.
Vi spelade match dom sista 40min. Vi var 3 lag med 5 i varje. Vi spelde 3 minuters matcher. Varför inte byta då efter 3 min? Nej, då får laget som vann spela igen, fast det var deras tur att byta. Visst.. kul att spela. Men det blir ju inget tempo!! Skärpning!Man blir ju så trött... då får man inte mycket uträttat. Nu ska ju inte jag komma där med pekpinnen, är ju inte ens med och spelar matcher.. men när jag väl kommit igång. Då j*vlar!!

Europe- Its the final countdown
Den här låter påminner mig så otroligt mycket om alla Finaler vårt lag spelat under alla mina år! Storvreta cupen spelade vi final i varje år.. många lyckliga minnen att minnas!! spänning och adrenalin till 1000!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Finaler i all ära, men vi förlorade ju hela tiden *grr* Utom en gång, den sista. Kram

2008-01-09 @ 18:11:53
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: marie

Shit vad jag saknar innebandyn jag me, men här nere i kära skåne är dom inte så förtjusta i den sporten verkar det som :(

2008-01-09 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0