Träning igen!

Det går bättre och bättre. Men det går fortfarande inte BRA. Jag skyller allt på det överblivna "hullet". Det är jobbigt att springa.
Tröjan sitter för tajt.
in med magen.
å så var det framåt vi skulle ja...
å klubban e med, (checkar)
å nu... nu nu... kommer bollen.
hur var det nu?
Dribbla.
skjuta.
passa.

vart är alla andra??
spring!!
Inte lätt att sättas upp på topp när man i 10 år har spelat back. Ja ja en bra spelare ska vara mångsidig, jovisst! Men alla har vi våra begränsningar... haha

Allt går som i slowmotion... men jag känner att för varje träning som går så hänger jag med.. mer å mer :-))
Idag tror jag att jag gjorde endel framsteg i folks ögon iaf...
Krisiiiin, "BRA Lina"
Den lite tjockare tränaren " Så där ska det se ut" *jag lite stolt*
Vet inte om det var mitt mål eller mina underbara passningar?? haha.. ja, det verkar som att jag gjort en bra investering i klubba och skor iaf... ljumskarna är mycket bättre.. men nu är det högerankeln som tjorvar.. antar att det är för tung tyngd på det hela.. måste försöka stödja upp den lite mer.. vid närmare eftertanke så har jag nog köpt en linda enkom för just höger ankeln.. hmm undrar vart den tagit vägen. minst 2 år sen iaf.. *bäst att börja leta*

Sen e jag så ledsen över att det inte är träning på torsdag.. Hallå!?!? tänk på mig!! jag måste få träna!! Jädrans herrlag å sno våran tid till match! usch å fy!
Jag kankse ska ta och passa på att chocka då på tordag?? vad sägs om det?

Gu jag skrattar ihjäl mig.. kom just på att jag sitter å nynnar på Robban Robergs gamla dänga, men att jag har bytt ut texten..

" Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla hull å jag. Alla dom små hakorna, valkarna och kinderna. Magen in och brösten ut.. jag svankar för mycket jaaa! Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla hull å jag"


Nej gå till sängs nu! E vaknar om några timmar!!

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad jag saknar innebandyn. Helt sjukt. Men vet inte om jag kommer ha motivation att börja träna igen efteråt..
Tycker du kämpar på bra!!

Jag lovar inget :) Vet inte om jag pallar. Var på stan igår i 2 timmar. Helt färdig när jag kom hem.
Var in på Silver o sånt igår med Joel. Ta er in dit om ni orkar. De har rea - på allt! Massa fina saker.

kraaam

2008-01-23 @ 13:06:12
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0