Mammatrött...

Nej nu är jag så trött att jag håller på att gå i taket. J har varit borta sen halv 9 imorse och kommer väl hem om nån timme, vid 9. Jag säger bara det "stackars alla dessa ensamma föräldrar ute i världen" som står ut hela dagarna... och kämpar och sliter. Ingen rast ingen ro. CRED TILL ER!!

Upp och ner, ut och in, mat och banne, kiss och bajs, i badet, bada och ur, lek, släng i dig maten i all hast *pust* men hua vad värt det är!! :-P





Tänk när du var såhär liten!!



nej.. J har still inte kommit hem.. nu går jag och lägger mig

sovgott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har vardagslyx som Andreas sa idag, vi har alla canal plus kanalerna + att jag prenumererar på film varje vecka. Så det blir en del.

Tänk vad liten! Tänk, snart kommer man ha en sån där =/
Godnatt på dej

2008-01-14 @ 22:53:27
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Micaela

tiden går fort =)

2008-01-15 @ 07:35:47
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0