Jag gjorde det!

Jag chockade min omvärld!!

Lånade Js byxunderställ.. på med en polo, roffade åt mig Js löparjacka, snörade på skorna, checkade Mp3n.
 
SEN BAR DET IVÄG!!

Sprang enbit... vaderna började krampa... lite till.. STOP! Power walkade en bit. Tog några springsteg förbi friskisgymet (dom har fönstert utåt vägen) haha.. ner för backen. Pust stånk och stöööön. Ställde mig och stretchade lite. Vaderna hurtade!! Jag ger upp.. Det här är såå bajstråkigt!

Men jag haden destination iaf :-) Skulle till Jenny och hämta ett par kassar med mina reafynd =-) Jag hade lämpat av dom där tidigare under dagen. Slog koden till porten.. NÄHÄ.. Klockan var visst för mycket. Först stog jag där som en fåntratt och röck i dörren. Vafaaan! NEj jag fick knata över till Js mormor som bor i närheten och ringa Jenny.. Som då hade bestämt sig för att vara en telefonmarodör... ringde väl i 20 min.. Sen gick det fram toner. Undertiden hade Js mormor erbjudit mig te, wofflor och kakor.. Men Nej, tack! Ser du inte att jag är ute och springer?? tänkte jag! Ett glas vatten satt fint!
Sen fick jag gå hem med två stora kassar i varsin hand.. POWER WALK!! kände hur det knep i sidan.. höll på att få håll.. men icke :-)

Nej.. det där var det tråkigaste på länge.. det gör jag inte om på ett tag.. hua!

Nej nu är det Våra bästa år!

Tjingeling på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Micaela

haha ha! starkt jobbat lina!! tycker det va väldigt duktigt gjort =)
är hemma efter mitt träningspass på stan nu. helt slut och har så jädra ont i ryggen =( men jag fick allt gjort som jag skulle iaf.
ses imorn!!
kramar!

2008-01-25 @ 16:08:32
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Micaela

ingen action här inte så nog dyker jag upp alltid! =) ses!!

2008-01-26 @ 06:50:10
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Anonym

Nämen!! oj oj oj.. duktigt syster!! :P
men skippa mp3n nästa gång, man hör inte själv hur hysteriskt man flåsar, kan bli lite pinsamt haha
vi kanske kan ta en kort runda någon gång, roligare om man är två så man kan småprata lite :o)

2008-01-26 @ 19:01:02
Postat av: Sanna

Det var jag som postade inlägget över, om du inte förstod det haha

2008-01-26 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0