Hopplöst!

Hur man än vrider på saker å ting.. verkar det inte att gå ihop! Du vet en såndär kub.. med olika färger. Man vrider och vänder, klurar och tänker. Man blir arg och vill slå kuben sönder och samman för att man inte förstår hur lösningen ska vara. Så känns det idag!

Hopplöst!

Jag skriker efter bekräftelse!! Vem vill ha mig?

Hemma.. här får jag inge vidare beräftelse... när gör jag nått bra? gör jag bara sånt som förväntas av mig? och hur mycket är det? Saker jag gör utöver det som förväntas av mig.. är det bara skit?
Alla människor söker bekräftelse. Man behöver det för att kunna överleva. Man måste få känna att man behövs och gör någon nytta.
Arbetet är en bra sån plats. Man känner sig behövs och får cred nån gån ibland... för det man gör. Om man inte får det så är det inge bra jobb och man känner sig inte villig att stanna kvar. Ellerhur?

Inte fasiken är det nån som bryr sig om min ansökan inte. Vem skulle titta på den? det finns ju sååå mycket annat folk som är intressantare, med bättre meriter än jag. Varför skulle dom då vilja träffa mig? Det är den frågan jag måste lösa för att min arbetsansökan ska bli intressant. Jag tycker att den är väldigt ok i övrigt. Har låtit personer med inflytande i sammanhanget läsa igenom och granska det noggrant och mina kråkor har fått Godkänt.

Nej nu e jag så trött på det här...

Kommentarer
Postat av: Micaela

bekräftelse är bland det viktigaste både hemma och på jobbet... på mitt jobb får man aldrig höra nåt bra, aldrig nån uppmuntran. där ska man bara ställa upp frivilligt och jobba arslet av sig. såååå skönt att slippa det stället den närmsta framtiden!

jag tycker du är bra på allt du gör lina!!!!

puss och kram och hoppas du får lite visad uppskattning snart

2008-01-20 @ 23:28:32
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

ja det låter bra. vi ger det 3 dagar.
jag är uppvuxen med 3 dagars regeln. haha. är man inte frisk inom 3 dagar oavsett åkomma så är man sjuk.
annars är man det inte. så vi får hoppas!
uppskattning är superviktigt! tycker att både du o lisa o emma har varit supergulliga med att skriva och säga positiva saker och peppa på mej!
ibland faller man ju ner i en grop och behöver lite hjälp att ta sej upp :)
massa kram

2008-01-21 @ 12:12:06
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

å den där jävla rubikskuben. ge fan i den. den hjälper defenitivt inte till bättre självförtroende.

2008-01-21 @ 12:13:06
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Emma

Du är en av det härligaste människor jag träffat. Du är precis som du är, ärlig, öppen å väldigt glad. Fortsätt vara precis som du är. Om nångon inte uppskattar att få vara i ditt liv är den inte värd att vara där.

Massa pussar å ses på lördag:)

2008-01-21 @ 17:32:12
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha det gjorde du rätt i :)
Här är det de lugnaste vatten eller vad man säger.
Håll tummarna ändå.

2008-01-21 @ 17:53:34
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Micaela

såg att det nog blev ett jobbigt inlägg att läsa..... en stor jädra klump =) men men!
det va så det va.

har du nåt speciellt för dig idag?

puss o kram!

2008-01-22 @ 10:50:52
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0