Galna människor!

Jag blir så sur när jag tänker på vissa folk. Inte kan dom bete sig, varken mot övriga världen eller mot dom dom säger sig älska. Det har varit fläng hit och dit... vi har varit bekanta i ca 5år. Fram och tillbaka. Vi har varit bekanta via E som dom har varit väldigt nära. Jag anser inte att jag har speciellt svårt att smälta in i olika folkmiljöer... men här har det verkligen tagit stopp och vissa taggar har blivit riktade utåt. Inte medvetet... jag har verkligen försökt att "passa in" för Es skull. Jag har verkligen försökt!
Men nu har dom satt sin sita potatis! Hålla på och hota dona... nej, nu har det gått för långt! Å om dom ens skulle försöka sätta sina ord i verket så vet jag att du inte skulle behöva stå där ensam. Hela familjen + vänner skulle stå bakom din rygg. To verkar inte vara långt borta med nävarna... :-) eller :-(


Skaffa er ett liv och acceptera andras val.

Det som gjorde mig gladast i det hela var att E, verkade lättad och glad över det hela. Nu har hon fått sett sidor hon inte riktigt ville tro fanns. Det måste göra saken lättare att stöta ifrån sig dom. :-))
Ledsen att dte har behövt bli såhär. Att det ska behöva sluta såhär... efter alla år ni har haft tillsammans. Men det är ju bara att inse... IDIOTER!! Önskar att du aldrig hamnat i deras sällskap! samtidigt som jag vet att ni har haft det väldigt kul genom åren så känns det som att det inte är värt det. Allt skit som har kommit såhär efteråt! Nej HUA!!

Nu finns det annat att blicka fram emot!


Tjo å tjim.. rim på rim

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan väl säga så, så kan vi hoppas på att ni slipper se min fula nuna!

"Skaffa er ett liv och acceptera andras val."
Jävligt bra sagt!
Kram på dej

2008-01-22 @ 12:37:47
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0