Dagens bravader

Jonas har varit ledig idag ;-)

Men för det så var han itne hemma mycket under förmiddagen.. först var det jobbet i 2 timmar i morse. Nått NIKE möte. Sen när han kom hem var det dax att ta på sig skidbyxor och hela baletten, för då var det skiddax.. han ska ju åka vasan iår igen å då är det bästa att passa på medans snön ligger på backen. :-))

Medans så gjorde jag mina egna köttbullar (kuttbullar. haha) rullade å donade. Elliott gillade dom iaf.. Det var väl den fösta måltiden som jag lagat helt och hållet. Ingen burkmat i alls :-D Och det verkade ju gå hem *glad och lättad*






Sen har vi åkt lite pulka idag.. Elliott iaf :-D Första turen!!


Om han skulle få säga det med egna ord så... Det var askalas!!


image78




Vi var på 10 mån kontroll på BVC också. Han är 77cm lång och 10kilo tung! Men sköterskan tyckte att han skulle behöva hulla på sig lite... så som jag fattade det, eftersom att han låg på medelkurvan?? aja.. lite smör i maten gör det bara ännu godare :-)

Nej nu väntar jag på att Emma ska käka upp krubbet! ..haha.. har 1000 frågor att ställa :-)

pöss pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Micaela

det såg verkligen ut som att han tyckte om pulk-turen!! =) så söt!
"hann" inte packa nån väska idag... vissa dagar kommer man bara inte igång med nånting förr än det är för sent... men det gick bra hos barnmorskan i alla fall!

kramar!!

2008-01-23 @ 21:50:30
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad duktig du är som gör egna köttbullar!!
Och vilka fina bilder!
Snön ligger kvar hos er iaf ser jag. Här är den borta =(

2008-01-24 @ 13:34:11
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Leanne

Vilka härliga bilder!

2008-01-29 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0