Onsdag.. snark..sen Torsdag

Hannah kom och förgyllde vår dag :-)

En tokmysig tjej!
Jag har haft tur som har träffat Jonas, så att jag har fått lära känna hans lillasyster :-)
Hon var tokförkyld... men glad ändå!
Alltid så kul att tjitt tjatta lite med henne. Om allt mellan himmel och jord!

Sen att hon är HEEELT emot min diet, det är sånt man får ta... Alla tycker olika. Hur skulle annars världen se ut.. om alla tyckte lika??
Sen är hon ju uska också. Som står för hälsosam mat och motion i måttliga mängder. Hon har  ju den kroppen som kan stå för sånt också :-)

Hon ska vara hemma ända till på Söndag. Hoppas att vi hinner ses mer :-)
Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra... att inte kunna ses dagligen. Men i framtiden kanske... i nån annan stad i något annat universum!

Ha det kalas! Nu ska jag ta mig en handfull nötter och göra Jonas sällskap i soffan.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Micaela

ni är varmt välkomna båda två! =) innan dess har jag iaf ringt, det lovar jag!

det är konstigt hur mycket tid jag egentligen har, utan att hinna med nånting =) undrar hur det blir när marcus börjar jobba igen =) haha!

dags att amma!!

2008-02-27 @ 21:13:44
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det e tråkigt att bo långt ifrån sina vänner. Du e ju en av mina tex. Kram!

2008-02-27 @ 21:20:53
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Hannah

haha.. jaa. de kanske så är, bara det funkar för dig! har man inga barn så måste han ju ha en annan hobby- typ kost å träning å jobbet:P
Saknar er redan!!

2008-03-02 @ 18:55:12
URL: http://hannahmed2h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0