Mickis

Jag beundrar henne!
Innan hon var gravid så var allting som hade med graviditet att göra,  så underbart... man behövde bara nämna ordet Bebis.. så kröp tårarna fram i hennes ögonvrår.
Under hela graviditeten har allting varit så underbart! (nästan)
Nu i slutet har det varit mindre underbart.. men fortfarande Underbart!! hihi

Nu tror jag nämligen att hon ligger och har den härliga underbara smärtan!!
Den som hon har gått och väntat på ska börja nån gång!
Varsågod :-)

Snart har ni er lilla plutt där! Vilket underbarn :-)

Visst är det väl UNDERBART!!!!

Tänker på er!
Tårarna ligger i startgroparna i ögonvrån. Minsta lilla vink om att ni blivit 3 och att allt har gått bra kommer att utlösa världens största vattenfall från mina ögon, som rinner ner längs kinderna och droppar ner på tårna, där de bildar en stor pööööl. *börjar redan nu*
*BLÖDIGARE ÄN BLÖDIGAST*

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hölena

WIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEE:-) Heja Mickis. Nu är hon oxå en av "er".
Nu är det bara jag kvar:-(
Pöss

2008-02-19 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0