Jag ringde upp själv...

Ville veta hur det skulle bli med matchen.

NÅTT LAG OCH STAD SOM KAN TÄNKA SIG ATT VÄRVA MIG?? ( fit for fajt,nästa säsong)

Samtalet gick såhär.. i stora drag.

-Hej, tänkte höra hur det blir till i eftermiddag, måste planera dagen.
-ÖÖÖ ja just ja (han hade antagligen inte tänkt att ringa)
-Jo, vi är ju fullt lag.. som det ser ut nu.. (nollkoll) men det är alltid spelare som kommer och är sjuka, på ett eller annat sätt.
(va?)
Men kom upp du!
- Jaha ok! säger jag.
- (Mummel).. vi behöver backar, så det är ju bra.. men då får nån sitta.
- Jaha?
-Varför behöver du veta det nu? frågar han..
-Jo samlingen är kl 3 och vi behöver veta.. med tanke på barnvakten och så.
-Nej, men...kom upp och titta. och var berädd på att hoppa in.
-Jaha, men det var väl inte det vi pratade om nyss (vilken vändning)
Å nej, då har jag ju med mig Elliott, om jag bara ska upp och titta!?
(Ville ju inte göra Jenny till mer besvär än vad som var nödvändigt)

Om det ska forsätta på det här viset så byter jag lag till nästa år. Nån måtta får det lov att vara!! ANTINGEN ELLER!

NÅTT LAG OCH STAD SOM KAN TÄNKA SIG ATT VÄRVA MIG?? ( fit for fajt,nästa säsong)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där är inte schysst. Folk har ett liv utanför innebandyn också. Var ju inte så mkt begärt och ringa o säga ja eller nej till dej..
Men då vet du ju det till nästa gång :)
Kraamar om dej

2008-02-16 @ 17:26:40
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0