HJÄLP!! Gidagbok, dag 16

Jag har nu gått upp 100g.
Så nu är jag praktiskt taget tillbaka där jag började för 2 veckor sedan.
Om det äns är märkbart att det hänt något överhuvud taget.

Nej, det har inte hänt ett SKIIIIIIIT på två veckors gi-ätande... det är ju helt sjukt!
Från att ha ätit potatis, ris eller pasta till varje måltid och bröd varje dag i hela mitt liv. Till att inte äta något utav det i två veckors tid.
Det har varit tufft. och jag har kämpat.
MEN DET HAR INTE HÄNT ETT SKIT!! är inte det konstigt?
Vad gör ja för feeeeeeeeeel?


Såhär ser en typisk matdag ut:

Kl 09.00
Frukost
2ägg, 3 bacon skivor och typ 1dl ärt-majs och paprika blandning - Det steks

Kl 12.00
Lunch.
Antagligen gårdagens middag. Typ kyckling-spett som varit i ugnen med lite jordnötssås gjord på kryddor, lite cocosmjölk och lite jordnötter. + sallad.

Kl 15.00
Brukar jag bli lite småhungrig... Då tar jag en näve nötter. Hassel, mandel eller jordnötter.

Kl 17- 19.00
Middag. 4 bitar fläskfilé med en matsked bea och halva tallriken sallad. ( kankse en avocado)

Träning på kvällen om det är Tisdag eller Torsdag...

Det jag ser jag skulle kunna ändra på är att försöka få i mig middagen vid 17-tiden.
Jag försöker med det passar sig inte alltid med E.

HJÄLP!!! Är det nån som kan nått om det här??

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan inget om GI, så jag kan inte hjälpa dig. Har du tid att ta med Elliott ut på morgonen? Han kanske kan sova i vagnen? För promenader på morgonen gör susen, typ 30 min. Lycka till! Kramar

2008-02-26 @ 11:45:26
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Emma

Jag kan lugna dej med at säga såhär: När jag hade varit sjuk å skulle gå ner ca 17 kg med viktväktarna så hände i stort sätt inte ett skit på 3 veckor. När jag gick dit å vägde mej vecka 4 sa jag till V.V tanten att jag skulle ge upp om inget hände, vips 900g ner. Tanten sa att för vissa tar det lite längre tid att gå ner bara, kroppen måste vänja sig.
Jag hade inte slarvat eller fuskat på något sätt. Bodde ju dessutom hemma då så mamma lagade nästan all mat.
Håll ut Lina det kommer hända saker! Ge inte upp nu!

HEJA HEJA!!!

2008-02-26 @ 12:04:28
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Lina

Till Anna!

Nja Elliott har sina fasta tider på dygnet när han sover.. han är som mest piggast på morgonen.
Men jonas börjar ju inte förrän kl 10 så innan vore ju ingen omöjlighet :-)

2008-02-26 @ 12:20:19
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Lina

Till Emma!

Ja, min kropp verkar vara i segaste laget :-(
Kankse bra? Så den inte ruuuuuusar upp sen! eller det kanske den visst gör... hmm

Jag fortsätter kämpa, men glöden är liten. Hade ju varit skönt med e morot att fortsätta.. men men

Hoppas du blir frisk snart! :-)

2008-02-26 @ 12:22:46
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Hanna

Du fpr nog ge det lite längre tid.. kanske en månad minst.. :)
Det var ett hus ute i börje men det var i såå dåligt skick så vi tappade suget helt. det luktade bla rök i hela huset. blää..
kraam

2008-02-26 @ 17:34:27
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0