Gi?

Ja.. jag efterlyste ju ett sätt att gå ner i vikt.. som var möjligt för mig att hålla?
och den jag kunde tänka mig skulle kunna svara på den frågan tipsade mig så vänligt!
gi? glymesiskt index.. äh nått sånt!

Ingen pasta, potatis, ris, bröd... inget spannmål som ost och mjölk. Ingen frukt.
Bort med alla kolhydrater!! Som binder fettet... ingen tillsättning av det och kroppen kommer att förbränna mer fett än någonsin! Herregud.. det kan ju inte vara så svårt!? Jag har ju till i maj på mig... då har jag nog hunnit att gå ner och sedan upp igen :-( X antal gånger!

Vad ska jag äta då?
Jo, ägg, bacon, kött och börnisås :-)) typ..

Jag känner att jag behöver läsa på lite mer om det här... vad jag får äta och inte. Det känns inge vidare om jag skulle börja imorrn och att det sen skulle visa sig att jag syndat fastän att jag inte visste det.

Nån som har nå tips?


                        
image91

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man behöver väl inte gå så långt?
Istället för att rensa bort det goda (pasta, ris osv) kan man väl tänka ett steg till?
Istället för att äta flingor kanske man kan äta lättfil o linfrö och till lunch sallad (utan såser) och till middag inte fullt lika mycket som man brukar förutsatt att man inte gör den onyttigaste maten?
Och röra på dej, det gör du ju! :) det måste ju vara a och o i det hela?
kanske bara jag som har en skev bild av allt det där. jag skulle aldrig klara att banta eller så.
jag är på tok för odiciplinerad.

2008-02-04 @ 08:49:23
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Känner mej som en stor kossa just nu =(
Jag tycker verkligen att det är jättekul att du ringde igår och hoppas att du gärna vill göra det igen.
Jag tycker det är jättekul att jag fått lära känna dej och att ni pallar med (du, lisa, mfl andra blivande o mammor) att jag frågar skumma frågor eller vad det nu kan vara..
Och hoppas att jag får lära känna dej bättre i fortsättningen. Jag vet att jag är rätt skum. (Andreas brukar säga det =P ) Men jag är inte den som är van att stå i centrum och jag är klantig nog att skicka mass sms till dem som det egentligen inte är ämnat för. Hoppas du har överseende med det :)
Du är verkligen guld värd lina :)
Kramar

2008-02-04 @ 13:45:27
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag står till förfogande. Vill ju inte påstå att jag har så supermycket att göra.
imorrn är det tisdag och jag ska duscha. Men det är nog allt.
Jag ska försöka sova lite nu tänkte jag.
Halv sju imorse var ingen höjdare. Vardagsmat för dej antar jag =P
Godnatt min sköna.

2008-02-04 @ 21:29:29
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0