Gi dagbok... dag 5

Snacka om att kroppen har sockerransonerats. Inte den minsta sockergnútta har den fått på 5 dagar. Inte ens fruktsocker.
Jag kan ju säga er att det varit väldigt, väldigt nära vissa gånger... men nej!
I morse trodde jag att fuskat, kände hur besvikelsen kröpp från topp till tå. Sen insåg jag bara att allt varit en dröm. Jag kände fortfarande jouice smaken i munnen. hmm.. Inte lätt när det är svårt.

Jag hade ont i huvudet när jag vaknade imorse. Inge vidare.
Det kanske inte är förrän nu som kolhydratförrådet börjar sina.. Nu ska kroppen bränna fett!! (I min värld)
Nu? jag har ju förfarao kämpat hur länge som helst!!

Sockersuget är värst! Matlagningen är helt perfekt. Mätt blir jag verkligen och gott är det oxå. Men hur jag än bär mig åt så finns sockersuget kvar.
Helt sjukt!
beroende? jag? nää!?
Tråkigt nog går mina tankar till socker till större delen av dagen, än till annat lite mer vettiga saker. :-(
MÅSTE ÄNDRAS PÅ! känner mig störd.
Hoppas det inte tar såå lång tid...


Kommentarer
Postat av: Micaela

va duktig du är!!
bara att kämpa på, tids nog försvinner begäret.
"snart" är det min tur att börja ta tag i fett också =) men jag tänker nog mer försöka utnyttja pappa och få promenadsällskap och träningsbarnvakt. det där med dieter är inget för mig. lagom av allt är bäst!! =)

2008-02-15 @ 13:42:06
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: sanna

Nämen ojoj.. beroende?.. NÄÄ! hahha
det ligger nog i släkten det där jädrans godis suget!
men du är duktig som kämpar på :P jag hejjar på dig!

2008-02-15 @ 21:43:50
URL: http://sannatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0